Pages

Monday, January 28, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Betydelsefull musik

Jag har haft en stark barnlängtan länge och det har funnits låtar som liksom etsat sig fast hos mig, speciellt i den längtan jag kände. Sedan jag blev gravid har jag i...

Linda ♥ bebis i magen · 23:17

True!

Nu ska jag sticka iväg och gymma med brorsan och pojkvännen. Gymmet här hos mig funkar typ inte, dom har något fel med slussen som man går igenom? Inga kommer in med s...

Kissies.se · 20:34

Länge sen ett mail fick mig bli såhär arg..

Utöver mailet har även den här äckliga pedofilen bifogat 2 bilder på en ca 10-13 årig flicka som ligger och särar på benen (!!) samt en till bild på en liten flicka so...

Kissies.se · 19:29

Morocco Argan Oil från The White One Cosmetics

Som ni vet är det dags för Mexico och Miami nu, så då får man ju göra sig riktigt fin tills dess! Att ha ett perfekt hår på beachen är ju ett måste, så tänkte bara ti...

Kissies.se · 18:46

Blått är flott!

Sjukt snyggt med färgen blått.. Riktigt lyxig färg och det piggar upp Gillar verkligen kombinationen med guld också, det gör det ju ännu mer lyxigt haha! Och det är j...

Kissies.se · 18:20

Shopping-paus.. ;)

Kissies.se · 16:33

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment