Pages

Wednesday, January 23, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Django Unchained

Nu är det dags för bio! Ska se django unchained, den verkar sjukt bra och spännande! Ni får betyg senare imorgon om vad jag tyckte om filmen.. God natt hörrni!  

Kissies.se · 21:14

Självsäker VS Kaxig..

Känns som att skillnaden är hårfin.. Från att jag provocerade/ var kaxig till att vara mig själv (självsäker) och ödmjuk. Men lever man i en mediabubbla så måste man v...

Kissies.se · 20:14

Dagens outfit!

Tightsen kommer från: LÄNK Tröja: Snart på missme.se Halsband: Snart på missme.se

Kissies.se · 19:32

New shoes!

Mina nya skor har kommit Så himla snygga, och billiga med. Just nu är dom på rea och kostar 249 kr istället för orginal pris som ligger på 499 kr. Dom kommer från nel...

Kissies.se · 18:03

BOHÉM H&M SPRING/SUMMER 2013

Vad tycker ni om H&Ms senaste kollektion för våren och sommaren 2013..? Den är bohém'an inspirerad, men jag tycker den ser lite "cowboy-aktig" ut.. Gillar några saker,...

Kissies.se · 17:06

Hämtat ut 2 paket!

Var nyss en sista gång på akademikliniken (förminskade överläppen) och sen efter hämtade jag ut 2 paket! I paketet från nelly vet ni ju vad den innehåller, det var de...

Kissies.se · 16:18

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment