Pages

Monday, February 18, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

15 % rabatt på missme!

Jag ger er en rabattkod på missme.se, hela 15 % på hela sortimentet Koden är: FEB15 och som sagt ger den 15 % rabatt. Koden gäller tom den 24/2, kanon va? Jag tycker ...

Kissies.se · 20:30

Morocco Argan Oil Serum – Världens bästa hårprodukt!

Vill bara visa upp min "räddare i nöden"-produkt som jag köpte med till resan för att kunna hålla håret på topp, Morocco Argan Oil – Serum! Den har varit helt grym så ...

Kissies.se · 19:00

Dricks?

En bild från middagen igår på gourmet restaurangen. Den är min favorit! Dock blir jag förvånad över hur otrevliga gäster kan vara.. INGEN dricksar förutom vi, trots pe...

Kissies.se · 16:00

Suck..

Haha tydligen skulle jag ha photoshopat mina ben. Nej det har jag inte, behöver inte göra det för dom är tillräckligt smala som dom är? Tyckte dom en skvallerblogg var...

Kissies.se · 15:00

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment