Pages

Sunday, February 3, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Min vän Viktor är ny krönikor för Posh!

Tänkte berätta något kul. Ni vet eventet vi var på för några dagar sedan? Det var för Posh Magazine. Min lille broder är ny krönikor för den tidningen nu hela 2013. I ...

Paow - Paulina Danielsson · 15:22

Jag igår..

Orkade inte fixa mig speciellt, jag hade på mitt ett nytt linne från H&M bara. Väldigt "basic" men den var djup i ryggen vilket gjorde den lite snyggare! Jag tog även ...

Kissies.se · 14:19

Hotellet

Hej på er! Var ute en sväng igår med massa folk, var superkul! Började på hotellet (som vanligt) med Julia, Steffi mm.. Dom andra gillade inte stället så dom drog vi...

Kissies.se · 12:40

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment