Pages

Sunday, February 3, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

YOLO

Jag har sovit nästan hela dagen. Vaknade vid 18-tiden och kom på att jag inte ätit något idag så gick till Ica och köpte en färdigrätt. Sen gick jag hem till Linda och...

egoinas · 23:03

Hittade en bild från inatt..

Haha spårade brudar Minns inte ens hur vi fick tag i dom där..? HAHA! Jaja, endast på fylla med Julia I guess?

Kissies.se · 19:58

Plain Zip Front Onesie

Myser i min nya "Onesie" (den med usa-mönstret), visst är den fin? Vet dock inte riktigt vilken som är min favorit.. Den gråa eller den med usa-flaggan? Dom är iaf li...

Kissies.se · 18:28

My favorite pictures..

Älskar dom här 2 bilderna, så fina..

Kissies.se · 17:19

Tatueringar??

"Skulle inte du tatuera dig? Fick du inte ett presentkort av Bella när du fyllde år?" SVAR: Jag tänker inte tatuera mig bara för jag har ett presentkort. Dessutom var ...

Kissies.se · 16:07

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment