Pages

Thursday, February 21, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Tips!

(Klicka på bilden för att komma till rean..) Här kommer yttligare ett grymt tips till er hemma i Sverige! Nelly har ytligare en VILD rea, toppar från 49 kr! Hur bill...

Kissies.se · 21:00

Smygbild, igen..

Fick den här på mailen av en svensk läsare (eller ja jag gissar på det, för det stod ingenting mer i mailet förutom "Victorias Secret" och sen var denna bild bifogad.....

Kissies.se · 19:49

Skaldjurs-sallad..

Ute på stan och kollar läget Hehe.. Stannade på en restaurang för lite mat, vart en skaldjurs-sallad. Sjukt god faktiskt, fast pojkvännens carbonara var nog den äckli...

Kissies.se · 18:00

Sjukt snygga!

Åh vilka fina klackar jag hittade Dock som vanligt får jag ju värsta beslut-ångesten över vilket par jag ska välja.. Vilka tycker ni var snyggast? Ska jag ta alla? Do...

Kissies.se · 18:00

HÄR hittar man alla iphoneskal..

Omg.. Dom har så många fina iphoneskal här så jag blir tokig Jag vill ha ALLA ju!! Och jag som var sådär superduper nöjd över mitt iphoneskal som jag köpte i Mexico (...

Kissies.se · 15:00

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment