Pages

Friday, February 22, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Förmiddagsfika

Väldigt mysig förmiddags-fika tillsammans med svärmor, svägerskan och min fina.

Linda ♥ bebis i magen · 13:42

COCA COLA

Nuuuuu tar jag helg! Har slängt på mig lite mer bekväma kläder i form av min coca cola-tisha från River Island, jeans & mina Air Max till det. Ska röra mig in till fly...

KENZA · 13:31

Evighetskule

  Känner mig lite hemsk som sitter här och smygfotograferar. Men var tvungen. Fick värsta nostalgi-trippen.   Flickan framför mig äter godis som jag inte sett sedan ja...

egoinas · 13:27

För alla shoes lovers!

Det väl as kul när det är så mycket rea! Framförallt på våra älskade Jeffrey CampBells kan ni tänka er upp till 30 % gå in och kolla för jag kan ge er chansen till den...

Paow - Paulina Danielsson · 13:16

Sephora

Fick inte med mig mer från sephora faktiskt.. Var redo för storshopping men vet ni vad som stoppade mig? Jag vart sjukt bajsnödig mitt från ingenstans, så betalade för...

Kissies.se · 12:00

Hello, helloooo!

God morgon! Nu är det ca 4 dagar kvar innan jag åker hem till Sverige igen.. Känns rätt bra faktiskt, saknar min lägenhet men har en kompis som tar hand om den som t...

Kissies.se · 08:00

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment