Pages

Sunday, February 10, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Vilken häftig middag! ;)

Haha detta var mer underhållande än mättande Kocken bjöd på en riktig show medans han lagade våran mat. Vi fick fånga broccoli i våra munnar medans?! Haha jag lyckade...

Kissies.se · 20:30

Vad tycker ni om mitt nya iphone-skal?

Min nya grejj eller..? Stora, töntiga och för-mycket iphone skal.. Haha men jag gillar dom Hittade den här inne i shopping-mall'et vi var på och den kostar typ 100 sv...

Kissies.se · 18:00

shopping-mall..

Idag tog vi en tripp med taxin till ett stort shopping-mall som finns i närheten (20 min ifrån med bil). Finns flera stycken såg vi på vägen, men vart rekommenderade d...

Kissies.se · 16:00

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment