Pages

Saturday, February 2, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Party tonight!

Håller på att fixa mig, blir lite party tonight Bloggar mer strax! Sålänge bjuder jag på en riktigt bra fest-tagga-till-låt som jag hörde på gymmet för någon dag sedan!

Kissies.se · 19:49

Vill ha till våren!

Hur häftiga var inte dessa? Sjukt snygga och annorlunda.. Ska nog köpa dom till våren, snyggt till ett par jeans bara och en tight t-shirt..? Guld-detaljerna gör ju v...

Kissies.se · 17:00

Haha..

Det finns en andledning till varför mina vänner kallar mig Betty Spaghetty.. Kolla benen?! Haha vad konstiga dom var på denna bild, märkte inte ens det förens bittra...

Kissies.se · 15:39

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment