Pages

Tuesday, January 29, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Jag tycker att ni är taskiga.

Mot mitt xs flickvän. Och jag vet att jag skrivit illa om henne, men hon gav mig inte ett direkt bra första intryck. Och som sagt så är jag långsint. Men hon verkar va...

Paow - Paulina Danielsson · 23:07

People will always talk so let's give them something to talk about..

Kissies.se · 21:37

Snygga skor jag vill ha..

Boots 1: LÄNK Boots 2: LÄNK Boots 3: LÄNK

Kissies.se · 20:19

HAHA wtf..

Mikael Sandström är den nya Ranelid..? Haha han kallas ju Dr Ranelid Inte konstigt med hans nya bränna.. Han ser helt sjuk ut, och det ser ut som att han har åldrats ...

Kissies.se · 20:02

Jag och Julia i fredags..

Hittade 2 bilder från i fredags på mig och Julia när vi var på hotellet och drack massa goda drinkar! Våra personliga favoriter är ju lätt mojitos, så himla goda!! Des...

Kissies.se · 19:04

Död ko på golvet..?

Kollar efter en ny matta, såg denna. Tycker dom är småäckliga, vill inte ha en död ko på golvet.. Vad tycker ni?

Kissies.se · 18:30

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment