Pages

Friday, January 25, 2013

Your latest posts from Bloglovin

Here are the latest posts from your favorite blogs

Small Measures: DIY Furniture Polish & Abrasive Scrub

I'm not sure how it was decided, but as soon as I could steadily hold a broom and reach the countertops, I became our family's designated housecleaner. While my brothe...

Design*Sponge · 15:00

Hallå Göteborg!

Så var man i Göteborg! Har en känsla av att det kommer bli många resor hit framöver. Inte för att jag har något planerat, men när jag tänker efter så känner jag rätt m...

N E V N A R I E N · 14:56

Naglarna fixade!

Såg till att fixa naglarna hos Kiana innan jag sticker iväg till Mexico och Miami.. Kan vara skönt att få sånt gjort, och håret ska jag fixa nästa vecka. Skönt! Visst...

Kissies.se · 14:55

Show-room

På möte med lite klädmärken för missme

Kissies.se · 12:26

Dagens planer..

1. Möte med klädmärke och missme 2. Lunchmöte med annonsör 3. Fixa naglarna hos Kiana 4. Hämta ut produkter från ett företag. 5. Hämta ut paket/ skicka iväg paket. S...

Kissies.se · 08:00

Missing a blog? Click here to add

If you do not wish to receive this type of email from Bloglovin in the future, please click here to unsubscribe.

No comments:

Post a Comment